Monday, December 31, 2012

2012 Dalam Kenangan

Persidangan Mahasiswa Islam Sarawak
HIKMAH
Kuliah akhir bersama Dr. Zubir
Bicara Ummah HIKMAH & UKM

Alhamdulilah, Tamat Dengan Bergaya

Bersama Guru dan rakan di
Biro Perkhidmatan Pendidikan MIS

Rakan Projek Ilmiah saya

Makan Malam Bersama Pemimpin Sarawak

Rakan Kuliah
Saya, Hazman Brunei, Din Kelantan,
Kak Eqin, Kak Sal, Dr. Zubir & Haizal Sabah

Akhirnya! Latihan Ilmiah aka Mini Thesis berjaya
disempurnakan

Hari terakhir saya di PEMASRA


Bersama rakan-rakan USM

Makan Malam Mahasiswa Tahun Akhir 2012

Persidangan Meja Bulat PTPTN anjuran
Pemuda UMNO

Hadir Program HIKMAH di Univ. Malaya

Bersama anak Sarawak di FSSK, Tahniah!

Sebelum hari konvo

Juara TenPin Bowling 2012 PPBKKM

Keluarga PEMASRA

Hari Belia 2012, dari kiri:
Tun Teja, Hang Kasturi, Tun Fatimah dan Saya

Santap kali terakhir bersama-sama
Hang-Hang sekuliah

Anugerah Dekan

Makan Malam Kolej Keris Mas

Bersama rakan menunggu masuk ke
DECTAR pada hari yang sangat bermakna


Keluarga besar saya di UKM

Bersama rakan seperjuangan di Port Dickson

Dari Kiri:
Hang Cangkul, Saya, Hang Parang, Hang Tukul
dan Hang Paku

Bersama rakan siswazah pada Hari Sastera Melayu 2012

No comments:

Post a Comment