Wednesday, May 18, 2011

16 Mei 2011

age is just a number
Saya tinggalkan blog saya seminggu ini tanpa sebarang hidangan untuk para tetamu yang berkunjung. Maaf ya semuanya. Ulangtahun kelahiran saya datang lagi. Terima kasih teman-teman di kamar facebook yang mengunjungi dan meninggalkan ingatan tulus kelahiran saya yang ke 22. Bila saya teringatkan akan usia saya yang semakin beransur bertambah angka, sedar saya bahawa semakin singkat perjalanan yang saya ada. Kadang saya teringat akan kisah-kisah lalu, membawa saya ke alam sedar yang saya pernah mencoret luka-luka pada kertas amalan saya. Mudahan saya diberi peluang oleh Pencipta yang berkuasa, menebus tiap-tiap dosa yang belum pernah saya fikirkan untuk habis saya tebuskan. Doakan saya untuk syurgaNya. Mudahan ada ruang untuk saya dan saudara bersama mereka yang mulia di sana kelak. Amin.

No comments:

Post a Comment