Saturday, November 24, 2012

Bertemu semula

Kuala Terengganu

Antara impian dan harapan, saya pernah berkata di dalam hati ingin kembali menjejak kaki semula di sini. Ketika kapal terbang yang saya naiki mula mendarat, hati saya seakan terpanggil dan mula memainkan semula kenangan. Terengganu sesekali menggamit semula memori saya bersama teman-teman semasa konvensyen Usahawan Muda peringkat kebangsaan 2006. Tetapi kali ini, berbeza sekali. Saya datang antara ziarah dan jemputan rakan yang saya kenal sebagai seorang yang begitu banyak membantu saya. Terus saya lalui jalan-jalan yang pernah saya singgah dahulu. Cepat perubahan dan pembangunan. Saya mohon bicara singkat ini. Saya sambung Inshaa Allah di pertemuan lain. Oh ya, gambar-gambar konvokesyen Ijazah Pertama saya mungkin di ruang dan senggang yang lain.

No comments:

Post a Comment